Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków


INFORMACJA

dotycząca przyjmowania skarg i wniosków

  

      Dyrektor Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim, a w razie jego nieobecności wicedyrektor przyjmują osoby w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach od 10:00 do 15:00.

    W celu zapewnienia właściwej obsługi zgłaszających, zapisy na rozmowę z Dyrektorem Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim lub wicedyrektorem przyjmuje telefonicznie sekretariat dyrektora w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 pod numerem telefonu (32) 455 35 93 wew. 103.

      Skargi i wnioski można przesyłać za pośrednictwem poczty na adres Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim ul. Gałczyńskiego 1, telefonicznie, telefaksem, ustnie do protokołu lub drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP, e-Doręczenia bądź na adres mailowy:

szkola@pckziu.wodzislaw.pl.

      Skarga lub wniosek złożony w formie pisemnej powinien zawierać: imię i nazwisko oraz podpis osoby wnoszącej skargę, dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, numer domu, numer mieszkania). Skargi nie zawierające imienia, nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.

 

Informacja wytworzona przez:
Stanisław Bulandra , w dniu:  30‑01‑2011 21:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Leszek Ignatowicz
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 87
, w dniu:  30‑01‑2011 21:37:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑06‑2024 12:13:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie