Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
INFORMACJA
dotycząca przyjmowania skarg i wniosków
Dyrektor Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim, a w razie jego nieobecności wicedyrektor przyjmują osoby w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach od 10:00 do 15:00.
W celu zapewnienia właściwej obsługi zgłaszających, zapisy na rozmowę z Dyrektorem Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim lub wicedyrektorem przyjmuje telefonicznie sekretariat dyrektora w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 pod numerem telefonu (32) 455 35 93 wew. 103.
Skargi i wnioski można przesyłać za pośrednictwem poczty na adres Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim ul. Gałczyńskiego 1, telefonicznie, telefaksem, ustnie do protokołu lub drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP, e-Doręczenia bądź na adres mailowy:
Skarga lub wniosek złożony w formie pisemnej powinien zawierać: imię i nazwisko oraz podpis osoby wnoszącej skargę, dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, numer domu, numer mieszkania). Skargi nie zawierające imienia, nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 87 , w dniu: 30‑01‑2011 21:37:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|